Weet jij wie je écht probeert te bereiken?
In deze praktische worklab leer je jouw doelgroep scherp in beeld te brengen. We helpen je om verder te kijken dan alleen leeftijd of woonplaats – en je boodschap af te stemmen op wat je doelgroep werkelijk nodig heeft.
Wat kun je verwachten?
- Je ontdekt hoe je primaire, secundaire en tertiaire doelgroepen bepaalt
- Je leert werken met de user–buyer–influencer-methode
- Je krijgt praktische handvatten voor doelgroepsegmentatie (op intentie, locatie, gedrag, etc.)
- Je past alles meteen toe op je eigen case
Voor wie?
Deze worklab is ideaal voor communicatieprofessionals, projectleiders of beleidsmakers die hun communicatie effectiever willen maken – door eerst te begrijpen voor wie ze het doen.
Na afloop:
Je vertrekt met een concrete doelgroepomschrijving én de tools om betere keuzes te maken in je communicatieaanpak.
Praktische informatie:
- Op locatie bij Voorwaarts Communicatie, Pakketboot 33 in Houten
- Woensdag 9 juli 2025 van 15.00 tot 16.30
- 90 minuten | Kleine groep (6 deelnemers)
- Na afloop: napraten & netwerken
- Kosten: €299,-