Je weet wat je doet. En voor wie. Maar hóé je dat vertelt, verschilt per collega, presentatie of pitch. Tijd voor één helder verhaal.
Bij Voorwaarts Communicatie helpen we je het fundament van je merk scherp te krijgen. We geven jou en je team richting en maken strategische keuzes. Speciaal ontwikkeld voor ondernemers in de B2B.
Omdat je merk sterker wordt als iedereen weet wat het verhaal is.
Een goed merkverhaal geeft houvast: voor je team, je klanten en jezelf.
Of je nu groeit, professionaliseert of je merk opnieuw wil laden: het begint met een sterk verhaal.
Deze sessie is voor ondernemers in de B2B die werken met een team.
Je staat aan het roer van een merk dat groeit, verandert of scherper gepositioneerd moet worden.
Herken je dit?
Dan is dit het juiste moment voor een merkverhaal.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat.
De merkverhaalsessie is een deepdive. Geen vrijblijvende brainstorm, maar een gestructureerde werksessie waarin we samen de kern van jouw onderming vinden. Samen geven we woorden aan jullie verhaal.
Duur: één dagdeel
Groep: 5-8 personen (een goede afspiegeling van je bedrijf)
Locatie: in overleg
Begeleid door een twee strategisch communicatieadviseur
We vragen, doorvragen, verbinden en vertalen. Aan het eind van de rit ligt er een verhaal dat klopt – en blijft hangen.
Klaar voor een verhaal dat werkt?
Plan een gratis intakegesprek. Dan onderzoeken we samen of een merkverhaalsessie je merk verder helpt.